Subject: FW: IP7448 Tasuja MRJ kooskõlastamiseks
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 11:11:59 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 19, 2025 1:23 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: IP7448 Tasuja MRJ kooskõlastamiseks

Tere Elliko!

Nagu telefonis mainisin, saadan veel ühe projekti kooskõlastamiseks.

Vahetame paljasõhuliini kaetud juhtme vastu ning asendame amortiseerunud
mastid. Uusi maste juurde ei tule ning asendatavad mastid oma asukohta ei
muuda.

Ristume tööde käigus 20200 Naistevalla-Märjamaa teega, km 3.207. Manuses
olevatest dokumentidest on olulised asendiplaan lk 6 ja 7 ning
ristmeväljajoonis 003.

Selle tööga seoses projekteerimustingimusi EHR’ist pole võtnud kuna pole
vaja.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.